i cursos

Dansa Oriental

Dansa oriental

Inscripció

La dansa Oriental o dansa del ventre és una activitat amb molta tradició i acceptació a la nostra escola. Està basada en l'aprenentatge de la dansa tradicional egípcia i genera un gran treball de la zona pèlvica abdominal i reforça la feminitat i l'autoestima de la dona.

Dansa Contemporània

Dansa contemporània

Inscripció

La dansa contemporània és una disciplina de ball que neix com a forma d'expressió artística i lliure a través del moviment. A aquestes classes es treballarà a partir de les tècniques Limon i Release principalment combinant exercicis tècnics, floorwork i variacions coreogràfiques. En aquestes, podràs fer un bon treball físic al mateix temps que gaudeixes del moviment.
Iniciació a la dansa

Inscripció

La iniciació a la dansa està pensada per infants de 3 a 5 anys i serveix per a treballar la psicomotricitat, els elements bàsics de l'expressió corporal, la flexibilitat i el ritme musical. Per altra banda, també significa una iniciació en el treball de les coreografies de músiques adients a l'edat dels més petits.
Balls en línia

Inscripció

Aquesta activitat va dirigida a persones a partir de 50 anys. Es tracta d'una classe on s’ensenyen diferents coreografies simples de diferents ritmes com són el cha-cha-chá, el tango, la batxata, la cúmbia, el merengue, etc. Això fa que es treballi la memòria, la coordinació, la mobilitat i el ritme.
Hip Hop

Inscripció

El Hip Hop com a cultura és un moviment artístic que va sorgir a la dècada dels anys 70 en el districte del Bronx de Nova York sent un moviment social i reivindicatiu. Quan ens referim al Hip Hop com a dansa, aquest és un estil que forma part de les danses urbanes (Street Dance). Les danses urbanes inclouen diferents estils de ballar (Hip Hop, Locking, Popping, House, Krump entre alguns altres) que han sorgit en espais urbans com a forma d’expressió artística.

En les nostres classes treballem els diferents estils de les danses urbanes amb l’objectiu de treballar la musicalitat, el ritme, l’expressió, la coordinació i l’energia combinant l’aprenentatge de coreografies i la improvisació (freestyle).
Burlesque

Inscripció

Inspirat en els típics balls dels teatres cabaret o de vaudeville, el Burlesque és un estil de ball que treballa la sensualitat femenina i desperta una actitud interior totalment alliberadora que totes les dones poden aconseguir. Es tracta d'una experiència diferent, divertida i glamurosa que se serveix de complements com "boes", cadires, coixins, bastons o picardies.
Ball per a nuvis

Inscripció

El ball per a nuvis és una activitat totalment personalitzada i adaptada a les necessitats de cada parella i serveix per treballar i desenvolupar coreografies úniques que ajuden a fer encara més especial el dia de l'enllaç.
Ritmes llatins

Inscripció

A les nostres classes de ritmes llatins sense parella podràs ballar i gaudir de ritmes caribenys com el mambo, el merengue, el cha-cha-chá, etc. Ens agrada treballar amb grups mixts i amb alumnes de totes les edats (a partir de 14-15 anys).
Salsa i Batxata

Inscripció

La Salsa i la Batxata són, possiblement, uns dels balls amb parella més divertits que hi ha. La seva energia positiva i el seu caràcter festiu faciliten també, que es puguin plantejar sessions de ball grupal i que l'ambient de cada classe estigui ple d'alegria i somriures.
Dansa Jazz

Inscripció

Les classes de Dansa Jazz treballen, bàsicament, la tècnica de la dansa clàssica, l'expressió corporal de la dansa contemporània, els exercicis d'aïllament de les diferents parts del cos i la coordinació o el ritme del cos en general. El nostre objectiu final sempre és portar a terme diferents coreografies amb els millors temes i músiques del gènere del jazz de tots els temps. Existeixen diferents nivells segons l'edat (des dels 6 anys fins a l'edat adulta).
Energia en moviment

Inscripció

Són classes on el ball ens conectarà amb la nostra essència més genuina, on sentirem la nostra energia vital que a través del moviment, despertarà i sanarà qualsevol bloqueig i així sentir més goig i plaer de viure.